روشن کردن ماله موتوری و نکات مهم در ماله کشی

در
دسته بندی ها: خواندنی ها

روشن کردن ماله موتوری

قبل از روشن کردن ماله موتوری ابتدا باید کلاچ ماله را چک کنید. سپس از سالم بودن تسمه ها و محکم بودن پیچ ها مطمئن شوید. تیغه ها را در جای خود قرار داده و محکم کنید. حالا می توانید ماله را روشن کنید.

برای روشن کردن این ماشین ابتدا دکمه پاور را در حالت روشن قرار دهید. سپس شیر سوخت (بنزین) را باز کنید. حالا هندل را بکشید تا موتور روشن شود. اگر موتور خفه کار می کرد یا ریپ می زد، بعد از چند لحظه ساسات را ببندید.

همانطور که در بالا گفته شد، استفاده از ماله های موتوری بسیار آسان و راحت است. به دستور العمل ها و نکاتی که در بالا گفته شد توجه و عمل کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. طبق نکات گفته شده و اصول ایمنی عمل کنید تا بتوانید در همه پروژه ها به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید.

مهم ترین مولفه در کار کردن با این دستگاه ، این است که شما بدانید چه زمانی باید از آن استفاده کنید. ظرافت ماله و سایز آن نیز در روند کار بسیار تاثیر دارد.

شما با پیروی از تکنیک های ساده فوق و آشنایی با نحوه عملکرد ماله می توانید به یکی از صنعتگران خبره و متخصص تبدیل شوید و هر پروژه بتن ریزی و ماله کشی را با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسانید.

نکات مهم هنگام ماله کشی

هنگام استفاده از ماله موتوری و شروع ماله کشی به نکات زیر حتما توجه کنید:

– اگر وسط کار آب روی بتن دیده شد، صبر کنید آب تبخیر شود یا آن را خشک کنید. برای این کار می توانید از گونی استفاده کنید زیرا گونی سریع آب را جذب می کند.

– بتن تازه ریخته شده را به هیچ وجه ماله کشی نکنید.

– هنگامی که بتن خشک شد از ماله استفاده کنید. اگر جای پای اپراتور روی بتن باقی ماند، موردی ندارد اما نباید پا داخل بتن فرو برود.