معرفی 8 برند برتر پمپ آب خانگی

در
دسته بندی ها: خواندنی ها

پمپ آب خانگی پنتاکس-Pentax

شرکت سازنده ی پنتاکس در کشور ایتالیا می باشد اما پمپ آب خانگی پنتاکس در کشور چین زیرنظر متخصصین با همان کیفیت تولید می گردد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی برند پنتاکس نیز به چشم میخورد. شرکت پنتاکس در سال 1369 شمسی (1990 میلادی) با مدیریت جیانلویجی پدرولو تأسیس شد و یکی از معروف ترین تولید کننده می باشد . پمپ های پنتاکس شامل مدل های CM ، CH ، PM ، CS ، CB می باشد این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای دارد . تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه می باشد .

پمپ آب خانگی ایتالیایی سایر

پمپ آب خانگی سایر-SAER

شرکت سایر از سال 1330 شمسی ( 1951 میلادی) در شهر Emilia ایتالیا برای تولید انواع الکتروپمپ جهت مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی تأسیس شد. پمپ های سایر به دلیل پیشرفت کشاورزی بعد از جنگ در امیلیا به رنگ سبز تولید می شوند. به کارگیری استاندارد و کیفیت بالا، تولید کاملا خودکار، این پمپ ها را جزو گزینه های ایده آل و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار داده است. خدمات پس از فروش این پمپ توسط شرکت amc که به عنوان وارد کننده پمپ سایر در ایران می باشد تامین میشود . پمپ های سایر در مدل های مختلف پمپ خانگی مانند مدل های CM – FC – KF ، چدنی سانتریفیوژ ، خطی ، مستغرق ، شناور و خودمکش می باشد

pump-lowara-damapouya

پمپ آب خانگی لوارا-Lowara

شرکت لوارا در کشور ایتالیا در سال 1365 شمسی (1986 میلادی) تأسیس شده است این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتیXylem و یکی از برند های مشهور الکترو پمپ میباشد. در حال حاضر لوارا در کشور های مختلف تولید می شود ، جنس پمپ های لوارا از فولاد یا استیل ضد زنگ می باشد که باعث جلوگیری از آلودگی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی فروش گسترده ای دارد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار گرفته است. پمپ هی خانگی لوارا شامل مدل های محیطی PAB ، PSA ،P ، تک پروانه CEA ، FHE ، FHS ، FHF ، SHS ، دو پروانه CA ، پروانه نیمه باز CO میباشد .

پمپ ابارا

پمپ آب خانگی ابارا-Ebara

شرکت ابارا در سال 1330 شمسی (1912 میلادی ) با مدیریت آریا اینو کوچی در کشور ژاپن تأسیس شد و با توجه به گسترش محصولات و تقاضای مشتریان در کشور ایتالیا نیز تولید و به بازار ارائه می گردد همچنین ابارا در 17 کشور در سراسر دنیا از جمله ایران تولید می شود و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی این برند نیز به چشم میخورد. شرکت ابارا ایتالیا در زمینه پمپ های صنعتی و آب و فاضلاب و تولید انواع الکتروپمپ های استیل و چدنی استاندارد فعالیت گسترده ای دارد . پمپ آب خانگی ابارا شامل مدل های بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه شامل سری CDA ، CMA ، AGA ، CD ، CDXM ، FSA ، CMC و با حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد.

pump-dab-damapouya

پمپ آب خانگی داب-DAB

شرکت داب در کشور ایتالیا در سال 1354 شمسی ( 1975 میلادی ) تأسیس شد دفتر مرکزی این شرکت در میلان ایتالیا قرار دارد. شرکت داب با در سال 1996 فعالیت خود را در بازار ایران آغاز نمود. پمپ آب خانگی داب شامل مدل های K ، KP ، AQUAJET ، KPA می باشد . این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی IE2 وعملکرد فروش گسترده ای دارد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار قرار گرفته است. تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد.

pump-pedrollo-damapouya

پمپ آب خانگی پدرولو-Pedrollo

شرکت پدرولو در کشور ایتالیا در سال 1353 شمسی ( 1974 میلادی ) تأسیس شد و بیش از 160 کشور در سراسر جهان تولید میشود این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی وعملکرد فروش گسترده ای دارد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار گرفته است. تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد.

pump-speroni-damapouya

پمپ آب خانگی اسپرونی-Speroni

شرکت اسپرونی در کشور ایتالیا در سال 1325 شمسی ( 1946 میلادی ) تأسیس شد و یکی از معروف ترین تولید کننده پمپ می باشد تولیدات این کارخانه حدود 4000 دستگاه در روز می باشد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی در ایران قرار دارد. پمپ اسپرونی شامل مدل های مختلفی می باشد این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا وعملکرد فروش گسترده ای دارد . تولیدات این شرکت از قبیل بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه می باشد .

بهترین پمپ آب خانگی در ایران

پمپ آب خانگی گراندفوس – GRANDFOS

شرکت سازنده گراندفوس یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ی پمپ در جهان می باشد که در کشورهایی مانند چین، آلمان، صربستان تولید می شود و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی در ایران قرار دارد. کمپانی اولیه این پمپ در سال 1324 شمسی ( 1945 میلادی ) در کشور دانمارک تأسیس شد. شرکت آبتین در ایران نماینده انحصاری این پمپ می باشد. پمپ گراندفوس در انواع خانگی، طبقاتی، سیرکولاتور با توجه به نیاز مشتری و مصرف بازار تولید و به بازار ارئه می گردد.