مزیت های شمشه ماله دستی

در
دسته بندی ها: خواندنی ها
  • وزن و تعادل مناسب دستگاه شمشه ماله، کار برای اپراتور را آسان و راندمان کار را تا چند برابر افزایش می دهد. لذا لازم است که این ابزار را با توجه به نوع فضا و مساحت محیط مسطح سازی بتن انتخاب کنید. اما در کل کارکردن با شمش دستی ساده است. 
  • قابلیت افزایش طول دسته شمشه ماله دستی تا ۸ متر وجود دارد، به همین جهت اپراتور می تواند از راه دور و بدون پا گذاشتن بر سطح آن عملیات ماله کشی را با دقت بالا انجام دهد. در نظر داشته باشید که طول دسته بلندتر باعث می شود که عملیات ماله کشی دشوارتر انجام شود. بنابراین لازم است که در انتخاب طول دسته دقت کافی را اعمال کرده باشید. 
  • راهبری مناسب بر روی سطح بتن و گیر نکردن شمشه به سطح در هنگام عملیات تسطیح بتن. هرجند لازم است که شمشه دستی را بر سطح بتن نسبتا خشک شده کشیده باشید. اگر بتن همچنان خیس است احتمال گیر کردن تیغه شمشه ماله دستی نیز زیاد است. 
  • به دلیل ساخت سری شمشه ماله از ورق ضدسایش و عملیات حرارتی شده، میزان سایش در اثر تماس با سطح به حداقل میزان ممکن می رسد. اما در نظر داشته باشید که این تیغه های فلزی از قطعات مصرفی هستند و باید پس از استهلاک آنها را با تیغه های نو و کاملا سالم در ابعاد مناسب تعویض کنید. 
  • به دلیل طراحی خلاقانه و لبه های گرد سری شمشه، امکان رده انداختن و خط افتادن بر روی بتن به طور کامل از بین می رود. بنابر این دستگاه شمشه ماله دستی قادر است که به سرعت و با دقت مناسب سطح بتن را کاملا صاف و صیقلی نماید. 
  • به دلیل وجود گیربکس در محل اتصال دسته به شمشه، امکان کار با دستگاه در زوایای مختلف وجود داشته و اپراتور به راحتی می تواند با آن کار نماید. این بخش حالت لولایی شکل با قابلیت گردش 360 درجه دارد. با حضور این سبک طراحی می توانیم شمشه را در شرایط مختلف بر سطح بتن بلغزانیم و عملیات ماله کشی را به انتها برسانیم.